sabato 29 novembre 2014

Ultra Chicks #5 [Chicks A GoGo!] - CD (none, 2000)

Chicks A GoGo!
1 Liz Brady - Partie De Dames (France)
    2 Delizia - J'ai Rendez-vous (France)
    3 Ria Bartok - Te Peux Pas Savoir (France) *
    4 Ariane - Les Gerneaux (Brussels, Belgium) *
    5 Micky Amline - Un garçon manqué (France)
    6 Helene April - Je M'Ennuie *
    7 Liz Brady - Hey O Daddy O (France)
    8 Jocy - Les dix premiers
    9 Jiji - La Fusee *
  10 Minouche Barelli - Boum Badaboum (Monaco) *
  11 Dani - Je Travaille Autant Qu'un Garcon (France) *
  12 Suzanne Gabriello - Z'avez Pas Lu Kafka (France) *
  13 Delphine - In The Past (Belgium)
  14 Nana Mouskouri - Laissez-moi Pleurer (Athens, Greece) *
  15 Michele & Les Wouaps - Darn Darn *
  16 Nancy Holloway - Tu N'es Pas Venu (France) *
  17 Natasha Snitkine - Music To Watch Girls By (France)
  18 Valerie Sarn - Quand Je (France) *
  19 Mary-Christine - Sur De Toi *
  20 Monique Gaube - Avec Amour (France) *
  21 Lorraine Myra - 25 Ans *
  22 Trio Sourire - Satisfaction *
  23 Jina Miko - Dum Dum (France) *
  24 Manon - Si Vous Connaissez Quelque Chose de Pire... *

6 commenti:

elgonzo ha detto...

ANY CHANCE YOU CAN PUT A LINK UP , GREAT POST .

caveman78 ha detto...

http://www33.zippyshare.com/v/2358371/file.html

elgonzo ha detto...

Thanks

cuorediformaggio ha detto...

Thank you very much. Too bad that Track 5 is missing. Could you please provide it? Thanks

Al ha detto...

Micky Amline track Garcon Manqué is not here - and is doesn't seem to be anywhere on the net. Please upload if you can.

Thanks

cuorediformaggio ha detto...

The right spelling is "micky amelyne garcon manque". It is easily available on the net.