lunedì 25 agosto 2014

Sixties Archives #6 [Texas & Michigan Psychedelia] - CD (Eva, 1991)

Texas & Michigan Psychedelia
 1 Love - It's The Marlin, Baby (Los Angeles, CA, U.S.A.)
    2 The Iguanas - Leaving You Baby (Baytown, TX, U.S.A.)
    3 The Iguanas - I Can Only Give You Everything (Baytown, TX, U.S.A.)
    4 The Iguanas - Black Suit (Baytown, TX, U.S.A.)
    5 Mechanical Switch - Spongeman (El Campo, TX, U.S.A.)
    6 Mechanical Switch - Everything Is Red (El Campo, TX, U.S.A.)
    7 The Sons Of Barbee Doll - Psychedelic Seat (Port Arthur, TX, U.S.A.)
    8 Yesterday's Obsession - The Phycle (Houston, TX, U.S.A.)
    9 Those Guys - Lookin' At You Behind The Glasses (Fort Worth, TX, U.S.A.)
  10 Satori - 1000 Micrograms Of Love (Houston, TX, U.S.A.)
  11 The Conqueroo - I've Got Time (Austin, TX, U.S.A.)
  12 The Conqueroo - 1 To 3 (Austin, TX, U.S.A.)
  13 The Bourbons - A Dark Corner (San Antonio, TX, U.S.A.)
  14 The Bourbons - Of Old Approximately (San Antonio, TX, U.S.A.)
  15 Midnight Shift - Never Gonna Stop Lovin' You (Livonia, MI, U.S.A.)
  16 The Free - (A Day Of Decision) For Lost Soul Blue (Detroit, MI, U.S.A.)
  17 The Smoke - Half Past The End (South Haven, MI, U.S.A.) *
  18 The Strange Fate - Hold Me Baby (Detroit, MI, U.S.A.)
  19 Preston - This World Is Closing In On Me (Detroit, MI, U.S.A.)
  20 The Black Rose - Man Is Blind (Coldwater, MI, U.S.A.) *
  21 Dick Rabbit - You Come On Like A Train (Saginaw, MI, U.S.A.)
  22 The Chosen Lot - Time Was (Cincinnati, OH, U.S.A.)
  23 The Glass Sun - Silence Of The Morning (Ypsilanti, MI, U.S.A.)
  24 Phlegethon - You're No Good (MI, U.S.A.)

1 commento:

caveman78 ha detto...

http://www30.zippyshare.com/v/13027626/file.html